16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kuba_1991
    Classic
    • 2013
    • 21
    • Octavia II combi (1Z5)
    • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

    16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1

    Nie żeby coś ale w temacie poproszę
  • ducker24
    Rider
    • 2011
    • 286

    #2
    16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1

    Witam
    jakiś czas temu wyskoczył mi taki błąd
    16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1
    skasowałem spokój na miesiąc
    później znowu wyskoczył to znowu skasowałem
    później coraz częściej coraz częściej aż w końcu praktycznie non stop się świeci check engine
    czy to znaczy ze sonda pierwsza do wymiany?? :?
    coraz bardziej było słychać silnik i pierdzenie silnika myślałem ze tłumik się skończył wlazłem pod auto i ku mojemu zdziwieniu okazało się ze ten taki elastyczny łącznik co jest między kolektorem wydechowym a katalizatorem jest już posiekany i nim pierdzi
    czy to ma związek z moim błędem ze nie wszystkie spaliny lecą w tłumik tylko od razu poza??
    czy ktoś sie spotkał z takim przypadkiem??
    pozdrawiam

    Komentarz

    • richi9
      Rider
      • 2011
      • 427

      #3
      Według mnie ten łącznik ma bardzo wiele wsólnego z tym błędem. spaliny trafiaja na sonde w innym składzie niż wychodzą z silnika. Wymien łacznik na początek.

      Komentarz

      • ducker24
        Rider
        • 2011
        • 286

        #4
        richi9, właśnie mam taki zamiar tak mi się wydawało
        ale nie przepuszcza aż tak dużo, prawie wcale przykładając ręką nic nie czuć siatka się na zewnątrz wypaliła ale ten łącznik w środku został

        [ Dodano: Sob 12 Maj, 12 22:05 ]
        miał ktoś podobny problem??

        [ Dodano: Pon 21 Maj, 12 17:51 ]
        więc po długiej ciszy opisuje swoje przeżycia
        mianowicie wymiana tego łącznika była musowa i konieczna efekty widać tu



        mam jeszcze 2 błąd opisany tutaj
        16502 czujnik temperatury silnika wysokie napięcie



        efektem końcowym jest brak błędu, ale nie do końca
        wydaje mi się ze są one powiązane ze sobą, mianowicie jak jeździłem przez 2 dni na krótkich odcinkach to po każdym skasowaniu błąd wyskakiwał
        dzisiaj machnąłem jednostajnie ponad 150 i nic się nie pokazało zobaczymy jutro
        także ten tema raczej uważam za zamknięty :!:
        zapraszam do kolejnego tematu i pisanie swoich propozycji rozwiązania problemu nr 2 :cry:

        Komentarz

        Pracuję...